神就是爱

Tuesday, December 15, 2009

或许我已经做了决定了!

睡不着觉(或许快要病了,不舒服)!所以起来写blog!很久没写了!今天的我想了很多的事,有好的,有坏的!

今天我也做了一个决定,那就是我会去新加坡做工!我哥一直叫我去的,那时我还在犹豫!现在的我可以说肯定了要去新加坡!几时去?不是半年后就是一年后!理由?erm...有很多!想换换环境,薪水问题,还有教书问题等等!我发现我不适合教书!!哈哈!我很会情绪受到影响!怎么说呢....如果学生一遇到问题,我会很担心,很担心,甚至到下班了,都还在担心,还有很多的理由让我下这个决定的!

当然我还是会舍不得这里,这里有一班很谈得来的同事,有一班超可爱的学生...其实我挺喜欢这里的生活的!在这里有很多很好很好的回忆!我会珍惜在这里的时光!

就写到这里!晚安!

10 comments:

  1. Good lei, u decided dy.. me still at home nia wo... Maybe one day I'll go further.. but now I'll be at home.

    ReplyDelete
  2. bye bye....need to inform us wen u're leaving yea...

    ReplyDelete
  3. sharron: sure one day u will got chance go outside look d...
    yew siong: ya...sure will tell urs d...haha! !

    ReplyDelete
  4. wa...good...at least u know ur direction edi...gambateh~

    from: xiang lin

    ReplyDelete
  5. thx...xiang lin...gambateh too !!!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. add oil no matter where u go :)
    God bless always

    ReplyDelete